Vastaamme seuraavassa joihinkin yleisiin laitteiden kunnossapitoa koskeviin kysymyksiin. Kerromme muun muassa, miten löydät tiedot jo tehdyistä ja tulevista huoltotöistä.
KONE Online -verkkoportaalissa ja KONE Mobiili -sovelluksessa laitteidesi toiminta-, kunnossapito-, vika- ja korjaustiedot ovat sinun ja tiimisi käytössä milloin tahansa.
Voit tarkistaa laitteen tilan KONE Online -portaalin tai KONE Mobiili -sovelluksen kautta. Jos laite kuuluu KONE 24/7 Connected Services -palveluiden piiriin, näet myös, olemmeko jo ryhtyneet toimenpiteisiin ongelman ratkaisemiseksi. Voit tehdä huoltopyynnön tai ilmoittaa esimerkiksi hätätilanteesta puhelimitse tai ottamalla yhteyttä suoraan KONE Online- tai KONE Mobiili -ratkaisulla.
KONE Online- ja KONE Mobile -ratkaisut näyttävät kaikkien huoltopalveluidemme piiriin kuuluvien laitteidesi kaikki tulevat ja menneet huoltokäynnit.
KONE 24/7 Connected Services -palveluiden ansiosta häiriöitä ei tarvitse jäädä odottelemaan, vaan kunnossapitotyöt ja korjaukset voidaan tehdä ennakoivasti.
Kerro alla olevalla lomakkeella, miten voimme auttaa sinua. Tiimimme jäsen ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Sample form
Evästeet
Sivustomme käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen kokemuksen. Hyväksyt evästeiden käytön painaamalla Hyväksyn ja jatkamalla sivujen käyttöä. Voit lukea tietosuojaselosteen täältä.
WELCOME TO KONE!
Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?