Mitä hälytyspuhelimet ovat, ja miksi ne ovat tärkeitä?
Hälytyspuhelin on tärkeä hälytysjärjestelmä, jonka kautta hissistä saa yhteyden KONEen asiakaspalveluun. Hälytyspuhelimen avulla käyttäjät voivat ottaa yhteyttä KONEeseen, jos hississä ilmenee toimintahäiriö. Näin varmistetaan käyttäjien turvallisuus.
Miten hälytyspuhelin toimii?
KONEen käyttämä hälytyspuhelinjärjestelmä ei ole vain hälytyspuhelin vaan myös kaukovalvontalaite. Datayhteyttä tarvitaan mahdollisen vian aiheuttajan nopeampaan selvittämiseen sekä laitteen ohjelmointiin ja päivityksiin. Kaukovalvontalaite mahdollistaa nopeamman vian aiheuttajan selvittämisen koska sen keräämää ja lähettämää hissin tapahtumahistoriaa voidaan analysoida ja hyödyntää vikojen selvittämisessä.
Miten tämä vaikuttaa minuun?
4G-verkkoyhteys takaa luotettavan kaksisuuntaisen puheyhteyden KONEen omaan asiakaspalvelukeskukseen, jonka asiantunteva henkilöstö palvelee 24 tuntia vuorokaudessa vuoden jokaisena päivänä. Monet nykyisistä käytössä olevista hätäpuhelimista on rakennettu toimimaan 3G-verkkoon, joka on nyt poistettu käytöstä. Käytöstä poistamisen jälkeen 3G-verkkoa käyttävät hätäpuhelimet siirtyvät käyttämään 2G-verkkoa.
Miten KONE voi auttaa tässä siirtymässä?
Operaattoreiden suositus on, että aikaisemmin 3G-verkkoihin yhdistetyt hätäpuhelimet päivitetään yhteensopiviksi 4G-verkon kanssa, jotta niitä voidaan käyttää luotettavasti jatkossa. Asiantuntijamme voivat auttaa sinua hissisi hätäpuhelimen tarkastamisessa sekä suositella parasta ratkaisua sinulle ja laitteellesi.