Suunnittele hissejä uudella KONE Studiolla Tutustu

Remote Service -etäpalvelu: hissien tulevaisuus

Remote Service -etäpalvelu: paras huolto hisseille

KONE on johtava hissien digitaalisten ratkaisujen kehittäjä. Viimeisin KONEen kehittämä ratkaisu on nopea, seurattava ja älykäs KONE Remote Service -etäpalvelu. Tämä edistyksellinen ratkaisu on suunniteltu korjaamaan yllättäviä vikoja nopeammin ja suorittamaan päivityksiä etänä turvallisuudesta tinkimättä. KONE Remote Service parantaa hissisi suorituskykyä sekä vähentää käyttökatkoksia. Näin KONE Remote Service -palvelu toimii:

Askel kohti kestävämpää tulevaisuutta

1/3 seis-vioista voidaan ratkaista etänäAikasi on arvokasta55 % vähemmän ilmoitettuja vikoja
Etähuolto- ja korjausominaisuuksia hyödyntämällä voidaan paikan päällä tehtävien toimenpiteiden tarvetta ja määrää vähentää. Samalla vähenevät myös päästöt, jotka syntyvät huoltoon liittyvistä matkoista. Kolmannes kaikista seis-vioista voidaan ratkaista etänä.KONE Remote Service -palvelu minimoi häiriöt ja niiden korjaamiseen käytetyn ajan. Järjestelmä tunnistaa mahdolliset ongelmat ennakoivasti ennen kuin ne toteutuvat.Hissin toimintähäiriöt vähenevät, jopa 55 %. Myös odottamattomien vikojen ratkaiseminen nopeutuu ja tarvittavat korjaustoimenpiteet voidaan suorittaa jopa minuutissa.

Mielenrauhaa

Hissin digitaalisten toimintojen päivitykset suoritetaan etänä ja aina ruuhka-aikojen ulkopuolella. Näin minimoimme vikojen mahdollisuuden, ja uusimpien ominaisuuksien lisäksi varmistamme kyberturvallisuuden.

Asiantuntijamme voivat määrittää mahdollisia vikoja etätoimintojen avulla ja korjata ne nopeasti. Etävalvonta yhdistettynä säännöllisiin testeihin mahdollistaa välittömän reagoinnin havaittuihin poikkeamiin.

KONE Remote Service -etäpalvelu on suunniteltu ylläpitämään ja parantamaan hissien suorituskykyä ja turvallisuutta:

EtäpäivitysEtätestausHissin huolto etänäEtäkäynnistys
Varmistaa, että hissillä on uusimmat ominaisuudet ja turvallisuuspäivitykset. Etäpäivitys suoritetaan, kun hissi ei ole käytössä.Etätestaus tunnistaa pienet poikkeavuudet hissin toiminnassa. Testaus suoritetaan valvotusti, kun hissi ei ole käytössä. Jos hissin käyttäjä painaa hissin kutsunappia, testaus keskeytetään ja hissi toimii normaalisti.Hissin tila voidaan tarkastaa etänä ja etukäteen. Tämä säästää aikaa vianetsinnässä huoltokäynnin yhteydessä, mikä nopeuttaa toimintaa ja vikojen etsintää kohteessa.Etäkäynnistyksen avulla ongelmat voidaan ratkaista muutamassa minuutissa. Hissi voidaan esimerkiksi ohjata etänä seuraavaan kerrokseen päästäen matkustajat ulos hissistä nopeammin.​

Varmista hissisi tietoturva ja vaatimustenmukaisuus

Kaikki KONEen etätoiminnot ovat turvallisia, paikallisten viranomaisten hyväksymiä ja KONEen asiantuntijoiden toteuttamia.

Vaikka monet ongelmat voidaan ratkaista etänä, KONEen asiantuntijat ovat aina valmiita antamaan tukea paikan päällä tarvittaessa. Näin varmistamme, että kaikkiin huoltotarpeisiin vastataan nopeasti ja tehokkaasti.

Lue, miten KONE Remote Service -palvelu voi uudistaa kiinteistösi hissihuollon. Ota yhteyttä.

Miten voimme auttaa?

Ole hyvä ja täytä lomake. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Sample form






+358







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Autowalks|Escalators|Doors|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other

Huomaathan, että keräämme henkilötietojasi lähettäessäsi tämän lomakkeen. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä voit lukea tietosuojaselosteestamme.


Evästeet

Sivustomme käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen kokemuksen. Hyväksyt evästeiden käytön painaamalla Hyväksyn ja jatkamalla sivujen käyttöä. Voit lukea tietosuojaselosteen täältä.