Hyvä kiinteistöhallinta lähtee selkeästä viestinnästä, lupausten pitämisestä ja asukkaiden arjen helpottamisesta. Tarpeeton sähläys voi kuitenkin tehdä työstä turhan hankalaa. KONE haastatteli yli 200 rakennuttajaa, kiinteistöhallintayhtiötä ja asukasta eri puolilla maailmaa ymmärtääkseen heidän haasteitaan ja tarpeitaan liittyen liikkumiseen asuinkerrostalossa.
Älykäs kiinteistöhallinta luo lisäarvoa
Tulokset osoittavat, että kiinteistöhallintatehtäviä hoitavien työpäivästä suurin osa kuluu toistuviin tehtäviin. He juoksevat paikasta toiseen kiinnittämässä ilmoituksia ilmoitustauluille, käsittelevät valituksia, kun asukkaat eivät ole saaneet tärkeää tietoa kunnossapitotöistä ja huolehtivat avaimista, ovikoodeista ja kulkuun liittyvistä ongelmista. Älykäs digiteknologia muuttaa kaiken.
KONE Residential Flow hyödyntää mobiili- ja pilviteknologiaa ja yhdistää automaattiovet, hissit, tiedotuskanavat ja ovipuhelinjärjestelmät helppokäyttöisen älypuhelinsovelluksen avulla. Se auttaa asukkaita liikkumaan rakennuksessa nopeasti ja mukavasti, huolehtii turvallisesta kulunvalvonnasta ja tarjoaa tehokkaat välineet viestintään. Kiinteistöhallintayhtiöt voivat jakaa asukkaille tärkeää tietoa hissien ja aulatilojen digitaalisilla näytöillä ja älypuhelimeen lähetettävillä ilmoituksilla sekä vähentää kiirettä digitaalisella avainhallinnalla. Tämä kaikki voidaan tehdä etänä, eli enää ei tarvitse ajaa rakennuksesta toiseen ja etsiä parkkipaikkaa.
Kun kaikki sujuu jouhevasti, asukkaat voivat elää omaa elämäänsä, rakennuksesta tulee houkuttelevampi potentiaalisille ostajille ja vuokralaisille ja kiinteistöhallintayhtiöt voivat keskittyä tarjoamaan erinomaista palvelua.
Lue lisää KONE Residential Flow ratkaisusta.
Kiinnostuitko? Jätä yhteydenottopyyntö, niin kerromme lisää.